loading...
♥لاو مریم♥
عاشق مریم بازدید : 48 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)

بامن باش ‎
بامن عاشق‎
بامن مجنون‎
بامنی که نفسم بند شده به چشمانت به نگاهت‎
همین دم را توبامن باش‎
شاید فردایی نباشد‎

************* مریم دوست دارم*************

چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی.
صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش.
پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی
و خودتو واسه خود خود خود خودم

************* مریم دوست دارم*************

دلم میگیرد وقتی میبینم… ”او” هست… ”من” هم هستم…
اما”قسمت” نیست…!!

*************مرییم دوست دارم*************

آفتاب که می تابد
پرنده که می خواند
و نسیم که می وزد
با خودم میگویم
حتما حال تو خوب است
که جهان اینهمه زیباست…

*************  مریم دوست دارم*************

برای شنیدن صدایی که دوستش می داری ، همین لحظه هم بسیار دیر است
افسوس خواهی خورد زمانی که از آن سوی سیم ها کسی بی احساس می گوید:
برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد …

************* مریم دوست دارم*************

لـب‌ هایـت را با بـوسه‌ ای می‌بـندم
بـاور کـُن بـوسه نمی‌فـهمد
آزادی بـیان یـعنی چـه …

*************  مریم دوست دارم*************

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم . . .

*************مریم دوست دارم *************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب

    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 3,218
  • banner
    http://www.uploadax.com/images/18036709712004997103.gif